Рекламація
- Перед початком процесу рекламації (скарги), будь ласка, повідомте нам про знайдені недоліки на ukraine@coqui.shoes
- У відповідь на вашу електронну пошту, ми надішлемо форму для оформлення скарги та опис, як продовжити і куди відправити скаргу.
- Скарга повинна бути оформлена в письмовій формі, тому, будь ласка, завжди ретельно заповнюйте форму скарги і надайте контактну інформацію.
- Скарга повинна бути оформлена відразу після виявлення пошкодження. Пізні претензії розглядатися не будуть.
- Опишіть докладно дефект в письмовій формі протоколу розгляду скарг, і, якщо можливо, з фотографіями.
- Повернення товару бажано здійснювати в оригінальній непошкодженій упаковці або в іншій якісній упаковці, щоб уникнути пошкодження під час транспортування.
- Товари повертаючись в повній комплектації, в тому числі аксесуари, інструкції і т.д. Як доказ покупки повинен бути прикладений рахунок-фактура або гарантійний талон.
- Не відправляйте товар післяплатою. Також ми рекомендуємо страхувати вантаж.
- Претензія буде розглянута протягом 30 календарних днів. Про хід врегулювання претензії ми будемо інформувати Вас по електронній пошті або по телефону.
- Цей період розраховується з першого дня після отримання повного пакета для скарги, який повинен містити заявлені товари, докази покупки, правильно заповнену і підписану форму заяви, і, якщо це необхідно аксесуари.
- Термін розгляду скарги може бути продовжений, якщо ми не отримали вчасно все вище перераховані документи.
У разі будь-яких питань, будь ласка, зв'яжіться з нами. ukraine@coqui.shoes